2020-10-06

Dostawa sprzętu, wyposażenia oraz materiałów dyd. do projektu BSĆ

 

 

25.10.2020 r.

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

Dot. postępowania pn.: Dostawa sprzętu, wyposażenia oraz materiałów dydaktycznych w ramach projektu pn. „Bialska Szkoła Ćwiczeń,  Część 1 zamówienia „Dostawa pomocy matematyczno - przyrodniczych”

           

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że:

 

  1. Wybrano najkorzystniejszą ofertę  dla Części 1 zamówienia „Dostawa pomocy matematyczno - przyrodniczych” złożoną przez Wykonawcę, którym jest:

Educarium Sp. z o.o.

Ul. Grunwaldzka 207

85-451 Bydgoszcz

 (oferta nr 8)

Cena brutto – 59 860,00 zł, liczba punktów 60

Termin realizacji  - 2 tygodnie, liczba punktów 40

Łączna liczba otrzymanych punktów– 100

Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego, nie podlega wykluczeniu oraz uzyskał najwyższą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert.

 

  1. Ponadto Zamawiający informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia wpłynęły następujące oferty.

 

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres (siedziba wykonawcy)

Cena  brutto

[zł]

Termin realizacji

[tygodnie]

Liczba punktów w kryterium cena

Liczba punktów w kryterium termin realizacji

Suma punktów

1

TRONUS Sp. z o.o.

Ul. Ordona 2a

01-237 Warszawa

193 811,10

4

18,53

0

18,53

3

FIRMA HANDLOWA AKS

Kazimierz Szczygielski

Ul. Jagiellońska 2

37-200 Przeworsk

67 909,70

2

52,89

40

92,89

4

VICTOR

Paweł Dulny

Ul. Wybickiego 10e/6

87-100 Toruń

89 044,58

2

40,33

40

80,33

5

Tesora

Marzena Paczyńska

Ul. Kasztanowa 5

43-300 Bielsko-Biała

77 200,86

2

46,52

40

86,52

7

Nowa Szkoła Sp. z o.o.

Ul. POW 25

90-248 Łódź

75 980,00

2

47,27

40

87,27

9

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe

EL HYDRO S.C.

K. Zawierucha, M. Ogłoza

Suchowola 6

26-020 Chmielnik

69 103,00

2

51,97

40

91,97

10

P.U.H. MERITUM

Adam Kruk

Ul. Struga 29

20-709 Lublin

71 620,00

2

50,15

40

90,15

 

       Dot. postępowania pn.: Dostawa sprzętu, wyposażenia oraz materiałów dydaktycznych w ramach projektu pn. „Bialska Szkoła Ćwiczeń, Część 2 zamówienia „Dostawa podręczników i pomocy językowych”

           

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że:

 

  1. Wybrano najkorzystniejszą ofertę  dla Części 2 zamówienia „Dostawa podręczników i pomocy językowych” złożoną przez Wykonawcę, którym jest:

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe

EL HYDRO S.C.

K. Zawierucha, M. Ogłoza

Suchowola 6

26-020 Chmielnik

 (oferta nr 9)

Cena brutto – 5 982,00 zł, liczba punktów 60

Termin realizacji  - 2 tygodnie, liczba punktów 40

Łączna liczba otrzymanych punktów– 100

Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego, nie podlega wykluczeniu oraz uzyskał najwyższą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert.

 

  1. Ponadto Zamawiający informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia wpłynęły następujące oferty.

 

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres (siedziba wykonawcy)

Cena  brutto

[zł]

Termin realizacji

[tygodnie]

Liczba punktów w kryterium cena

Liczba punktów w kryterium termin realizacji

Suma punktów

1

TRONUS Sp. z o.o.

Ul. Ordona 2a

01-237 Warszawa

12 607,50

4

28,47

0

28,47

10

P.U.H. MERITUM

Adam Kruk

Ul. Struga 29

20-709 Lublin

6 056,00

2

59,23

40

99,23

 

Dot. postępowania pn.: Dostawa sprzętu, wyposażenia oraz materiałów dydaktycznych w ramach projektu pn. „Bialska Szkoła Ćwiczeń, Część 3 zamówienia „Dostawa mebli szkolnych”

           

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że:

 

  1. Wybrano najkorzystniejszą ofertę  dla Części 3 zamówienia „Dostawa mebli szkolnych” złożoną przez Wykonawcę, którym jest:

STALDREW

Marek Czwarnok

Ostrów-Kania 21a

05-311 Dębe Wielkie

(oferta nr 2)

Cena brutto – 39 953,45 zł, liczba punktów 60

Termin realizacji  - 2 tygodnie, liczba punktów 40

Łączna liczba otrzymanych punktów– 100

Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego, nie podlega wykluczeniu oraz uzyskał najwyższą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert.

 

  1. Ponadto Zamawiający informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia wpłynęły następujące oferty.

 

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres (siedziba wykonawcy)

Cena  brutto

[zł]

Termin realizacji

[tygodnie]

Liczba punktów w kryterium cena

Liczba punktów w kryterium termin realizacji

Suma punktów

1

TRONUS Sp. z o.o.

Ul. Ordona 2a

01-237 Warszawa

171 880,20

4

13,95

0

13,95

6

Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K.

Ul. Graniczna 46

93-428 Łodź

41 704,38

2

57,48

40

97,48

 

Dot. postępowania pn.: Dostawa sprzętu, wyposażenia oraz materiałów dydaktycznych w ramach projektu pn. „Bialska Szkoła Ćwiczeń", Część 4 zamówienia „Dostawa, montaż sieci, sprzętu komputerowego, oprogramowania i pomocy informatycznych”

           

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że:

 

  1. Wybrano najkorzystniejszą ofertę  dla Części 4 zamówienia „Dostawa, montaż sieci, sprzętu komputerowego, oprogramowania i pomocy informatycznych” złożoną przez Wykonawcę, którym jest:

JB MULTIMEDIA

Jerzy Bielecki

Ul. Brzeska 107a

21-500 Biała Podlaska

(oferta nr 11)

Cena brutto – 489 748,48 zł, liczba punktów 60

Termin realizacji  - 2 tygodnie, liczba punktów 40

Łączna liczba otrzymanych punktów– 100

Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego, nie podlega wykluczeniu oraz uzyskał najwyższą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert.

 

  1. Ponadto Zamawiający informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia wpłynęły następujące oferty.

 

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres (siedziba wykonawcy)

Cena  brutto

[zł]

Termin realizacji

[tygodnie]

Liczba punktów w kryterium cena

Liczba punktów w kryterium termin realizacji

Suma punktów

1

TRONUS Sp. z o.o.

Ul. Ordona 2a

01-237 Warszawa

1 193 354,60

4

24,62

0

24,62

 

                       Dot. postępowania pn.: Dostawa sprzętu, wyposażenia oraz materiałów dydaktycznych w ramach projektu pn. „Bialska Szkoła Ćwiczeń", Część 5 zamówienia „Dostawa i montaż laboratorium językowego”

           

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że:

 

  1. Wybrano najkorzystniejszą ofertę  dla Części 5 zamówienia „Dostawa i montaż laboratorium językowego” złożoną przez Wykonawcę, którym jest:

JB MULTIMEDIA

Jerzy Bielecki

Ul. Brzeska 107a

21-500 Biała Podlaska

(oferta nr 11)

Cena brutto – 32 886,51 zł, liczba punktów 60

Termin realizacji  - 4 tygodnie, liczba punktów 0

Łączna liczba otrzymanych punktów– 60

Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego, nie podlega wykluczeniu oraz uzyskał najwyższą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert.

 

  1. Ponadto Zamawiający informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia wpłynęły następujące oferty.

 

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres (siedziba wykonawcy)

Cena  brutto

[zł]

Termin realizacji

[tygodnie]

Liczba punktów w kryterium cena

Liczba punktów w kryterium termin realizacji

Suma punktów

1

TRONUS Sp. z o.o.

Ul. Ordona 2a

01-237 Warszawa

44 526,00

4

44,32

0

44,32

 

                       

 

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

20.10.2020 r.

Informacja z otwarcia ofert

 

Na podstawie art. 86 ust. 5 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm,)  Zamawiający informuje, że do terminu składania ofert, tj. 20.10.2020r. do godz. 14:30 w przedmiotowym postępowaniu wpłynęło 11 ofert.

Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia - 655 426,00 zł

W tym dla Części 1 zamówienia: 81 274,00 zł

dla Części 2 zamówienia: 6 040,00 zł

dla Części 3 zamówienia: 43 010,00 zł

dla Części 4 zamówienia: 491 102,00 zł

dla Części 5 zamówienia: 34 000,00 zł

 W POSTĘPOWANIU WPŁYNĘŁY NASTEPUJĄCE OFERTY

Oferta nr 1 wpłynęła 09.10.2020 r.

TRONUS POLSKA Sp. z o.o. ul. Ordona 2a 01-237 Warszawa

Cena brutto dla Części 1 zamówienia: 193 811,10 zł

Termin realizacji zamówienia - 4 tygodnie.

Warunki gwarancji oraz płatności - zgodnie z SIWZ.

 

Cena brutto dla Części 2 zamówienia: 12 607,50 zł

Termin realizacji zamówienia - 4 tygodnie.

Warunki gwarancji oraz płatności - zgodnie z SIWZ.

 

Cena brutto dla Części 3 zamówienia: 171 880,20 zł

Termin realizacji zamówienia - 4 tygodnie.

 Warunki gwarancji oraz płatności - zgodnie z SIWZ.

 

Cena brutto dla Części 4 zamówienia: 1 193 354,60 zł

Termin realizacji zamówienia - 4 tygodnie.

 Warunki gwarancji oraz płatności - zgodnie z SIWZ.

 

Cena brutto dla Części 5 zamówienia: 44 526,00 zł

Termin realizacji zamówienia - 4 tygodnie.

 Warunki gwarancji oraz płatności - zgodnie z SIWZ.

 

Oferta nr 2 wpłynęła 12.10.2020 r.

STALDREW Marek Czwarnok, Ostrów-Kania 21A, 05-311 Dębe Wielkie

Cena brutto dla Części 3 zamówienia: 39 953,45 zł

Termin realizacji zamówienia - 2 tygodnie.

Warunki gwarancji oraz płatności - zgodnie z SIWZ.

 

Oferta nr 3 wpłynęła 12.10.2020 r.

FIRMA HANDLOWA AKS Franciszek Szczygielski, ul. Jagiellońska 2, 37-200 Przeworsk

Cena brutto dla Części 1 zamówienia: 67 909,70 zł

Termin realizacji zamówienia - 2 tygodnie.

Warunki gwarancji oraz płatności - zgodnie z SIWZ.

 

Oferta nr 4 wpłynęła 13.10.2020 r.

VICTOR Paweł Dulny, ul. Wybickiego 10e/6, 87-100 Toruń

Cena brutto dla Części 1 zamówienia: 89 044,58 zł

Termin realizacji zamówienia - 2 tygodnie.

Warunki gwarancji oraz płatności - zgodnie z SIWZ.

 Oferta nr 5 wpłynęła 13.10.2020 r.

Tesora Marzena Paczyńska, ul. Kasztanowa 5, 43-300 Bielsko-Biała

Cena brutto dla Części 1 zamówienia: 77 200,86 zł

Termin realizacji zamówienia - 2 tygodnie.

Warunki gwarancji oraz płatności - zgodnie z SIWZ.

 

Oferta nr 6 wpłynęła 13.10.2020 r.

Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K. ul. Graniczna 46 93-428 Łódź

Cena brutto dla Części 3 zamówienia: 41 704,38 zł

Termin realizacji zamówienia - 2 tygodnie.

Warunki gwarancji oraz płatności - zgodnie z SIWZ.

 

Oferta nr 7 wpłynęła 14.10.2020r.

Nowa Szkoła Sp. z o.o. ul. POWA 25, 90-248 Łódź

Cena brutto dla Części 1 zamówienia: 75 980,00 zł

Termin realizacji zamówienia - 2 tygodnie.

Warunki gwarancji oraz płatności - zgodnie z SIWZ.

 

Oferta nr 8 wpłynęła 14.10.2020 r.

Educarium Sp. z o.o. ul. Grunwaldzka 207, 85-451 Bydgoszcz

Cena brutto dla Części 1 zamówienia: 59 860,00 zł

Termin realizacji zamówienia - 2 tygodnie.

Warunki gwarancji oraz płatności - zgodnie z SIWZ.

 

 

Oferta nr 9 wpłynęła 14.10.2020 r.

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe EL HYDRO S.C. K. Zawierucha, M. Ogłoza, Suchowola 6, 26-020 Chmielnik

Cena brutto dla Części 1 zamówienia: 69 103,00 zł

Termin realizacji zamówienia - 2 tygodnie.

Warunki gwarancji oraz płatności - zgodnie z SIWZ.

 

Cena brutto dla Części 2 zamówienia: 5 982,00 zł

Termin realizacji zamówienia - 2 tygodnie.

 Warunki gwarancji oraz płatności - zgodnie z SIWZ.

 

Oferta nr 10 wpłynęła 20.10.2020 r. godz. 10:20

P.U.H. MERITUM Adam Kruk, ul. Struga 29, 20-709 Lublin

Cena brutto dla Części 1 zamówienia: 71 620,00 zł

Termin realizacji zamówienia - 2 tygodnie.

Warunki gwarancji oraz płatności - zgodnie z SIWZ.

 

Cena brutto dla Części 2 zamówienia: 6 056,00 zł

Termin realizacji zamówienia - 2 tygodnie.

 Warunki gwarancji oraz płatności - zgodnie z SIWZ.

 

Oferta nr 11, wpłynęła 20.10.2020 r. godz. 12:20

JB MULTIMEDIA Jerzy Bielecki, ul. Brzeska 107a, 21-500 Biała Podlaska

Cena brutto dla Części 4 zamówienia: 489 748,48 zł

Termin realizacji zamówienia - 2 tygodnie.

Warunki gwarancji oraz płatności - zgodnie z SIWZ.

 

Cena brutto dla Części 5 zamówienia: 32 886,51 zł

Termin realizacji zamówienia - 4 tygodnie.

 Warunki gwarancji oraz płatności - zgodnie z SIWZ.

 

UWAGA!!!!

Przypominam, iż Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, zamieszczonej powyżej, przekazują zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (w formie oryginału) według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

13.10.2020 r.

WAŻNE - ZMIANA TREŚCI SIWZ ORAZ ZMIANA TERMINU SKŁADANIA  I OTWARCIA OFERT

Zamawiający – Szkoła Podstawowa nr 9 im. Świętej Jadwigi Królowej w Zespole Szkół w Białej Podlaskiej, ul. Zygmunta Augusta 2, 21-500 Biała Podlaska, działając na podstawie przepisu art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”, wyjaśnia i uzupełnia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i zamieszcza na stronie internetowej Zamawiającego następujące informacje:

 

Część 4 zamówienia „Dostawa, montaż sieci, sprzętu komputerowego, oprogramowania i pomocy informatycznych”

Zamawiający dokonuje zmiany opisu przedmiotu zamówienia w zakresie:

-  zmiany stawki vat w pozycji 21 oraz 48,

- zmiany parametrów sprzętu z pozycji 36 oraz 37 – zmiany zaznaczone kolorem czerwonym w załączonym dokumencie pn. „Zmiana opisu przedmiotu zamówienia dla Części 4 zamówienia”

 

Pozostałe wymagania Zamawiającego oraz parametry sprzętu nie ulegają zmianie.

 

Części 1, 2, 3 oraz Część 5 zamówienia pozostają bez zmian, Zamawiający nie wprowadza w nich żadnych modyfikacji.

 

Z uwagi na powyższe zmiany Zamawiający informuje, iż zmianie ulega:

termin składania ofert – nowy termin to 20.10.2020 r. godz. 14:30

termin otwarcia ofert – nowy termin to 20.10.2020 r. godz. 15:00

 

Oferty, które wpłynął do Zamawiającego w pierwotnie przewidzianym terminie, pozostają aktualne w postepowaniu i zostaną otwarte w nowym terminie.

 

 

Zgodnie z pkt. 12.16 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia „Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Oświadczenia o wprowadzonych zmianach lub wycofaniu oferty powinny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenia powinny być opakowane tak, jak oferta, a opakowanie powinno zawierać odpowiednio dodatkowe oznaczenie wyrazem: „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

09.10.2020 r.

 

WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ

Część 4 zamówienia „Dostawa, montaż sieci, sprzętu komputerowego, oprogramowania i pomocy informatycznych”

 

            Zamawiający – Szkoła Podstawowa nr 9 im. Świętej Jadwigi Królowej w Zespole Szkół w Białej Podlaskiej, ul. Zygmunta Augusta 2, 21-500 Biała Podlaska, działając na podstawie przepisu art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”, wyjaśnia i uzupełnia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i zamieszcza na stronie internetowej Zamawiającego następujące informacje:

 

Pyt. 1 Czy Zamawiający wymaga fabrycznie nowego oprogramowania biurowego nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu?

Odp. Zamawiający wymaga fabrycznie nowego oprogramowania biurowego nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu.

 

Pyt. 2 Czy Zamawiający wymaga by oprogramowanie biurowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera?

Odp.Zamawiający nie wymaga by oprogramowanie biurowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera. Oprogramowanie biurowe, może stanowić odrębny element.

 

Pyt. 3 Czy Zamawiający wymaga aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności, na przykład z tzw. naklejkami GML (Genuine Microsoft Label) lub naklejkami COA (Certificate of Authenticity) stosowanymi przez producenta sprzętu lub inną formą uwiarygodniania oryginalności wymaganą przez producenta oprogramowania stosowną w zależności od dostarczanej wersji?

Odp.Zamawiający wymaga aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności, na przykład z tzw. naklejkami GML (Genuine Microsoft Label) lub naklejkami COA (Certificate of Authenticity) stosowanymi przez producenta sprzętu lub inną formą uwiarygodniania oryginalności wymaganą przez producenta oprogramowania stosowną w zależności od dostarczanej wersji.

 

Pyt. 4 Czy w momencie odbioru towaru Zamawiający przewiduje możliwość zastosowanie procedury sprawdzającej legalność dostarczonego oprogramowania?

Odp. Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania procedury sprawdzającej legalność dostarczonego oprogramowania.

 

Pyt. 5 Czy Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia weryfikacji oryginalności dostarczonych programów komputerowych u Producenta oprogramowania w przypadku wystąpienia wątpliwości co do jego legalności?

Odp. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia weryfikacji oryginalności dostarczonych programów komputerowych u Producenta oprogramowania w przypadku wystąpienia wątpliwości co do jego legalności.

 

Pyt. 6 W związku z faktem, że przedmiot zamówienia przeznaczony jest dla użytkownika działającego w obszarze edukacyjnym, zwracamy się z pytaniem, czy Zamawiający zaakceptuje  w zamawianych komputerach system operacyjny Windows 10 Pro Academic dostarczany w ramach programu STF  („ Shape The Future”), który jest optymalny kosztowo i dedykowany dla jednostek edukacyjnych typu przedszkola, szkoły podstawowe, zawodowe, średnie oraz szkoły policealne?

Odp.Zamawiający zaakceptuje proponowany system operacyjny.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dostawa sprzętu, wyposażenia oraz materiałów dydaktycznych w ramach projektu pn. „Bialska Szkoła Ćwiczeń"

 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia, pomocy dydaktycznych i biurowych do Szkoły Podstawowej nr 9 im. Świętej Jadwigi Królowej w Zespole Szkół
w Białej Podlaskiej  w ramach projektu „Bialska Szkoła Ćwiczeń” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020 Oś priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.10 Wysoka jakość systemu oświaty,
Konkurs nr POWR.02.10.00-IP.02-00-003/19 Wsparcie tworzenia sieci szkół ćwiczeń.

 

 

Zamówienie realizowane będzie w 5 Częściach.

Załączniki

  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..